آوا عسلیآوا عسلی، تا این لحظه: 14 سال و 5 روز سن داره

آوای عاشقانه زندگی ام..............

رمضان 1393

آسمان نزدیک تر آمد، ماه مهمان پنجره هاست. روزه هایمان را با ربنا افطار میکنیم و به شکرانه روزه ای که روزیمان شده ، سر به سجده می گذاریم. چقدر زیبا و روح بخش است تشنگی را به زلال اذان رفع کردن و نان ایمان به دهان گذاشتن ولذت ، اطاعت را با تمام وجود چشیدن..........   دختر خوشگل مامان امسال از هشتم تیر این ماه عزیز شروع شد و خدایا هزاران مرتبه شکر که امسال هم مهمانش شدیم. امروز سومین روزی هست که روزه داری میکنیم وشما دختر بی نظیر من خانوم هستی و اصلا مامان رو اذیت نمی کنی و با خودت سرگرمی . از شبکه پویا یاد گرفتی و میگی که من بزرگتر ها رو اذیت نمیکنم چون روزه اند و باید بخوابند ا...
10 تير 1393

سفرنامه کیش ( خرداد 93 ) و جام جهانی 2014 برزیل

سلام عشق مامان زیبای قشنگم....... امسال از 29 خرداد تا 2 تیر مهمان زیبایی های جزیره کیش و خلیج همیشه فارس و آفتابی بودیم . من و شما و بابا بهروز همراه با آقا جون و مادر جون که کلی خوش گذشت . پنج شنبه29  خرداد ساعت دو و نیم ظهر پروازمون بود. اینم آوا عسلی توی فرودگاه مشهد     و سوار هواپیما     نزدیک های ساعت 5 به کیش رسیدیم . و با استقبال این عروسک ها رو به رو شدیم که شما از همشون میترسیدی و فرار میکردی خداییش این ها کجاش ترس داره....   رفتیم هتل کمی استراحت کردیم و بعد به مرکز خرید نزدیک هتلمون رفتیم و شما واسه خودت یک کالسکه عروسک انتخاب کردی ...
7 تير 1393

50 ماهگیت مبارک شیرین عسلم

آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف ومن از دور ببینم که پر از لبخند است چشم دنیا و دلت   ورودت به پنجمین دهه از ماه های زندگیت مبارک   ...